본문 바로가기

♪Music/Pop & Pop

Jessica - Lost Without Your Love

 

 

 

 

 

Lost and all alone

길을 잃고 외톨이가 된채

I always thought that I could make it on my own

항상 자신이 그것을 있다고 생각했습니다.

Since you left I hardly make it through the day

당신이 떠난 이후로 거의 하루 하루가 힘들기만 합니다 .

My tears get in the way

눈물이 앞을 가로막고있습니다.

And I need you back to stay

그리고 나는 당신이 돌아와 머물러 주기를 바랍니다.

I wander through the night

 

 

 

 

나는 밤새도록 방황을 합니다.

And search the world to find

그리고 내가 머무를 세상을 찾고

the words to make it right

그것에 맞는 단어를 만들기위해 검색합니다.

All I want is just the way it used to be

내가 원하는 모든것은 예전 그대로 방식 입니다.

With you here close to me

당신은 여기 나에게 가까이와 있습니다.

I've got to make you see

나는 당신이 있도록 있습니다.

That I'm lost without your love

나는 당신의 사랑없이는 아무것도 할수없습니다.

Life without you isn't worth the trouble of

당신이 없는 삶은 아무런 가치가 없습니다.

I'm as helpless as a ship without a wheel

나는 핸들없는 배처럼 무기력 합니다.

 

 

 

A touch without a feel

느낌이없는 손길

I can't believe it's real...

나는 그것이 진짜라는걸 믿을수가 없습니다.

And someday soon I'll wake

그리고 언젠가 나는 깨어날 것이고

And find my heart won't have to break

심장이 깨져버리지 않을거라는걸 알것입니다.

Yes I'm lost without your love

나는 당신의 사랑없이는 아무것도 할수없습니다 .

Life without you isn't worth the trouble of

당신이 없는 삶은 아무런 가치가 없습니다.

 

 

 

 

 

All I want is just the way it used to be

내가 원하는 모든것은 예전 그대로 방식 입니다

I need you here with me

나는 당신이 나와 함께 여기에 있으면 합니다.

Oh darlin' can't you see...

그대여, 당신을 없습니다.

If we had love before

만약 우리가 전에 사랑을 했다면

We can have it back once more

우리 한번 되돌아 갈수있습니다.

 

 

 

 

 

'♪Music > Pop & Pop' 카테고리의 다른 글

Nelly - MyPlace (Ft.Jaheim)  (0) 2014.09.30
Let's Dance - Miley Cyrus  (0) 2014.09.30
Dimming Of The Day - Alison Krauss  (0) 2014.09.30
If- Sissel  (0) 2014.09.30
Total Eclipse Of The Heart - Westlife  (0) 2014.09.30